Posílení imunity aneb Léčíme přírodou!

20171111151406_IMG_7561-01_pro_Web2

Nejeden a nejedna z nás právě v tomto období bojuje s nachlazením, chřipkou či angínou. Znáte to také? Proležené dny v posteli, vaším nejvěrnějším přítelem se stává papírový kapesník a pořádný hrnek horkého čaje.

Víme, jak posílit vaši imunitu, aby váš podzim byl plný radosti a vaše tělo bylo fit během celého roku.


Jednoduché tipy  snadno začleníte do každodenního režimu a budete tím tak nenápadně podporovat vaši imunitu od rána do večera.

Zase trocha mouder

Imunitní systém má za úkol vykonávání neustálého dozoru nad chodem celého organismu. Jeho činnost je však ovlivněna několika faktory, které působí jak pozitivně, tak i negativně.

Faktory, které naši imunitu výrazně oslabují: Stres, nedostatek odpočinku a spánku, nevhodná životospráva, kouření, nadbytek alkoholu, nedostatečný pitný režim, sedavý způsob života nebo znečištěné prostředí.

Tipy na posílení imunity

RÁNO

Dokonalým pomocníkem na posílení imunity je rakytník nebo Goji. Plody kustovnice a rakytníku jsou doslova nabité vitamínem C dalšími nejrůznějšími vitamíny a minerály. Jsou proto nezbytné pro zdravé fungování organismu!

41572153 

  22903970

BĚHEM DNE

Popíjení bylinkových čajů perfektně funguje jako příjemný léčivý rituál každého dne. Bylinky si můžete během celého roku nasbírat sami a udělat si z nich lahodný čaj, nebo je zakoupit u nás v obchodě :)

Tip: Třapatka nebo-li Echinacea zamezuje růstu stafylokoků, streptokoků, chřipkových virů a herpes.

Čaj z Tymiánu díky vysokému obsahu esenciálního oleje se používá na vykašlávání, má antiseptické, protizánětlivé, protikřečové účinky a pomáhá při nadýmání.

  27692630

 26262632

VEČER

Příjemná únava a klidný spánek - co víc si přát. I tohle je důležitým krokem k odolnému a zdravému organismu. Dopřejte si podvečerní procházku, a alespoň na 30 minut se vydejte svižnou chůzí na čerstvý vzduch. Pohyb a čerstvý vzduch se postarají o prohřátí celého těla, vyčištění hlavy a navození únavy.

Tip: Stále vám přijde, že jste večer plni energie a necítíte únavu?

Zhruba 30 minut před plánovaným ulehnutím si dopřejte až tříminutovou (ne déle) krátkou chůzi ve studené vodě. Poté si nohy utřete hrubým ručníkem a zůstaňte v teple. Tato procedura má zklidňující účinky a pomáhá navodit spánek.

Zapojte jeden z rituálů do vašeho běžného dne a uvidíte, jak se vám váš organismu odvděčí.

3954  3967

4119_2 1100_2

DALŠÍ PŘÍPRAVKY PRO POSÍLENÍ IMUNITY NALEZNETE ZDE

Kam na tato bylinkářská tajemství chodíme? Cenné rady a informace čerpáme od paní Simony Procházkové, která je přírodní terapeutka, zabývá se fyzioterapií, aromaterapií a celkovým zdravým životním stylem.

Její další články naleznete zde: https://www.vitalia.cz/autori/simona-prochazkova/

 

Vaše Bio4body :)

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.